Název:
Komparace spotřebního chování v České republice a Irsku
Překlad názvu:
The comparison of the consumer behaviour in the Czech republic and Ireland
Autoři:
Sarkányová, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na porovnání spotřebního chování v České republice a Irsku. V prvních dvou kapitolách jsou popsány teoretické souvislosti mezi marketingem a spotřebním chováním a faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Zmíněny jsou i nejznámější modely spotřebního chování. V praktické části jsou obě země nejdříve představeny z historického, ekonomického a kulturního hlediska, stěžejní část práce poté tvoří výsledky vlastního výzkumu českých a irských spotřebitelů, který byl proveden formou online dotazníků.The diploma thesis is dedicated to the comparison of the consumer behaviour in the Czech Republic and Ireland. The first two chapters describe the theoretical background of the consumer behaviour and the linkage betwen consumer behaviour and marketing and also the factors, influencing the consumer behaviour. The best known consumer behaviour models are also desribed. The second part of the thesis is dedicated to the specifics of the Czech Republic and Ireland, both countries are introduced in terms of historical, cultural and economical development. The final part of the thesis focuses on the results of the primary research, conducted via online surveys among Czech and Irish consumers.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; Irsko; marketing; spotřeba; spotřebitel; Česká republika; consumer; Consumer behaviour; consumption; Czech republic; Ireland; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29247