Název:
Implementace CRM v organizaci
Překlad názvu:
Implementation of Customer Relationship Management in an Organization
Autoři:
Trtílek, Radovan ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na oblast řízení vztahů se zákazníky ve společnosti. Teoretická část je zaměřená na obecný pohled na CRM, tedy jako na filozofii a systém. Jsou zde popsány trendy dnešní doby. V části projektu implementace se zabývám projektem předcházejícím samotnému nasazení a základním krokům, které vedou k úspěšné implementaci systému CRM - tedy strategická analýza, odstraňování bariér, výběr implementačního partnera, ale i pohled na příčiny neúspěšných implementací. Implementace systému je velkým vyústěním projektu. Zachováním postupu, který práce popisuje, se proces implementace stává lépe zvládnutelným a proběhne bez zbytečných prodlení. Nedílnou součástí práce je pohled do praxe implementace systému, v tomto případě se jedná o optimalizaci procesu přechodu telefonního hovoru jednotlivými částmi společnosti.The thesis is focused on the customer relationship management inside companies (CRM). Theoretical part deals with the general overview of CRM as a philosophy and as a system. Herein the actual trends and approaches are described. The project which is indispensable to be prepared before proceeding to the main implementation is described in the implementation project part. It contains all the initial steps that lead towards successful implementation -- strategic analysis, avoiding and removing barriers, selecting the partner for implementation and also a brief overview of the causes of the implementation failures. Implementing the system is the final step of the overall CRM project. Keeping the steps I described in the implementation part makes the process easier to handle and reduces possible delays. Integral part of the thesis is a practical example of a successful implementation. In this case I describe how to optimize the phone call flow through various parts of the company.
Klíčová slova:
baréry; CRM; Implementace; zákazník; barriers; CRM; customer; implementation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29240