Název:
Spotřební chování segmentu seniorů
Překlad názvu:
Consumer Behavior of the Segment of Elderly People
Autoři:
Ryznerová, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce popisuje specifika spotřebního chování segmentu seniorů v oblasti finančních produktů. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé základní pojmy, které se k problematice spotřebního chování segmentu seniorů vztahují. Následuje popis aktuální nabídky finančních produktů pro seniory. Praktická část je zaměřená na výzkum trhu, analýzu dat vybraného segmentu a předloţení závěrů, které jsou na základě provedeného výzkumu zjištěné. Pro doplnění jsou uvedeny výsledky výzkumu konkrétní české společnosti působící v této oblasti. Výzkum se konkrétně týká finančních produktů sjednaných u seniorů.This thesis describes aspects of consumer behavior in the elderly segment focused on financial products. Different fundamental concepts, relevant to the field of consumer behavior of seniors, are characterized in the theoretical part. A short description of the current offer of financial products for seniors follows. The practical part is focused on market research, data analysis of the selected segment and a presentation of conclusions that are based on the research findings. One of the last chapters of this thesis contains information on a research performed by a Czech company working in this field. The research studies financial products agreed by seniors in the Czech Republic.
Klíčová slova:
finanční produkty; marketingový výzkum; segment; senior; spotřební chování; Consumer Behavior; Financial products; Marketing research; Segment; Senior
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29225