Název: Customer marketing ve vybrané společnosti
Autoři: Majzlíková, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zaměřuje na oblast customer marketingu (trade marketingu), resp. jeho fungování v reálné společnosti. Cílem práce je analýza účinnosti in-store komunikace vymezených produktů za určité období na určitých prodejnách, a to vše je vztaženo k výsledkům, jichž dosahují hlavní konkurenti sledované společnosti.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5586

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8136


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet