Název:
Analýza marketingového mixu společnosti Penam, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in Penam, a.s.
Autoři:
Kocábková, Eliška ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu společnosti Penam, a.s. Důraz klade na složku Place. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.This bachelor thesis analyses the parts of the marketing mix which are currently in use in Penam, a.s. Emphasis is placed to analysis the distribution mix. If it is need, helpful recommendation will be made.
Klíčová slova:
4P; distribuce; marketingový mix; 4P; Distribution; Marketig mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29217