Original title:
PODNIKÁNÍ A REKLAMA NA INTERNETU A JEJICH VYUŽITÍ VE VEŘEJNÉM SEKTORU
Authors:
Syrovátková, Lucie ; Sieklík, Tomáš (advisor) ; Grochál, Petr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
V práci se zabývám problematikou podnikání a reklamy na internetu. Teoretická část popisuje podmínky pro vznik a založení firmy, elektronické podnikání (e-shopy), metody internetové reklamy nebo využití programu Start, který je dotovaný z fondů Evropské Unie. V praktické části nastíním výhody a nevýhody této formy podnikání a reklamy a zejména se věnuji využití ve veřejném sektoru. Cílem práce je zejména zjištění situace v oblasti internetového podnikání a reklamy ve veřejném sektoru a navržení doporučení ke zkvalitnění jeho služeb a vztahů k občanům.
Keywords:
e-government; e-shop; podnikání na internetu; reklama na internetu; Veřejná správa
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7061