Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Analýza nákupního chování a vlivů vnitřní atmosféry na nákupní chování ve vybrané obchodní jednotce - srovnávací studie
Original title:
Analýza nákupního chování a vlivů vnitřní atmosféry na nákupní chování ve vybrané obchodní jednotce - srovnávací studie
Translated title:
Analysis of Buying Behaviour and Impacts of Internal Atmosphere on the Buying Behaviour in a Store - Comparative Study
Authors:
KUČEROVÁ, Marta Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Citation: KUČEROVÁ, Marta. Analýza nákupního chování a vlivů vnitřní atmosféry na nákupní chování ve vybrané obchodní jednotce - srovnávací studie. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15289