Original title: Využívání komunikačních médií spotřebiteli
Translated title: Usage of communication media by consumers
Authors: HAVLÍČEK, Radek
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication mediums; consumer behavior; marketing mix; komunikační média; marketingový mix; spotřební chování
Citation: HAVLÍČEK, Radek. Využívání komunikačních médií spotřebiteli. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14863

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-79721


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-12-09, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share