Název:
Vývoj animace v počítačových hrách
Překlad názvu:
The evolution of computer games animation
Autoři:
Kolegar, Jan ; Vojtěchovský, Miloš (vedoucí práce) ; Klimt, Aurel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] V této práci je chronologicky popsán vznik základních cest, jimiž se ubírala animace a grafická podoba her od doby vzniku prvních počítačů po současnost. Každá kapitola je věnovaná určité technologii, je v ní nastíněn princip, jakým pracuje s obrazem a způsob, jakým zprostředkovává jeho animaci.In this thesis, there is a chronologic description of a basic kinds of a computer games animation and graphic, as they emerged since the birth of first computers till today. Each chapter is devoted to certain technique, and in a simple way outlines its basic principles, that are used to handle graphic and animation data on the screen of computer.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/4530