Název:
Strategie vstupu české firmy na zahraniční trh
Autoři:
Pavlas, Michal ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje strategickému rozvoji malé, globálně operující společnosti se zacílením na potenciál indického trhu. V teoretické části shrnuje teorii vstupu firem na zahraniční trhy s přihlédnutím k otázkám, které si musí před expanzí společnost zodpovědět. Navazující praktická část ověřuje předpoklad o vhodnosti indického trhu pro expanzi mobilní technologické společnosti Creativo Techologies s.r.o a na základě komplexní analýzy vyhodnocuje přínosnost, ale také komplikace vstupu. Základním nástrojem praktické části práce je výzkum od stolu, tedy využití veřejných a soukromých databází, oficiálních vládních zdrojů atd. Konečným úsudkem je doporučení strategie expanze s časovým rozdělením.
Klíčová slova:
expanze; Indie; mezinárodní podnikání; mobilní aplikace; strategie vstupu; zahraniční trh
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7000