Název:
CRM komponenty a jejich dodavatelé
Překlad názvu:
CRM Components and their Suppliers
Autoři:
Filip, Petr ; Netolický, Michal (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce je vymezení pojmu CRM a prozkoumání trhu s CRM systémy. Tyto systémy jsou v dnešní době nedílnou součástí nejedné firmy, snažící se zjistit potřeby jednotlivých zákazníků, následně pak zlepšit poskytované služby, a tím získat větší podíl na trhu. V první části této práce nalezneme definici CRM systémů a a jejich součástí. V druhé části práce jsou uveřejněny konkrétní produkty CRM a je provedena srovnávací studie jejich funkcionlaty.
Klíčová slova:
CRM; informační systém; modul; řízení vztahů se zákazníky
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6040