Název: Strategické umístění švýcarských firem na trhu v České republice - jaký význam má pro ně "Swissness"
Překlad názvu: Strategic positioning of Swiss companies in Czech republic and the force of Swissness for them
Autoři: Vehovská, Martina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Kopalova, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Firemní kultura; Positionierung; Swissness; značka výrobku; Švýcarsko; brand name; corporate culture; positioning; Swissness; Switzerland

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11802

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7789


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet