Název:
Marketing ekologických firem
Překlad názvu:
Marketing of Green Companies
Autoři:
Nováková, Pavla ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Králík, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo zmapovat a zhodnotit marketing ekologických firem v zahraničí i v České republice a na základě některých základních charakteristik zhodnotit ekonomickou výhodnost tohoto podnikání a jeho další perspektivy. Práce se zaměřuje na zmapování produktů, které jsou k dostání na trhu a zároveň na možnosti spotřebitele, který se v těchto produktech musí zorientovat a zvolit si vyhovující produkt podle svých nároků. Práce se zaměřuje na některé společnosti z oblasti energetiky, které se často vyskytují na čelních pozicích žebříčků ekologických firem. Na základě vlastních zkušeností je hodnocena ekologická činnost v oddělení operativního leasingu ve společnosti ČSOB Leasing a.s.The goal of this Master's Thesis was to map and asses marketing of Green Companies in the Czech Republic and abroad and based on some basic characteristics to evaluate the economical profitability of this business and its future prospects. The Thesis is about ecological products and customer's possibilities to become informed enough about them and to choose the right one. The Thesis focuses on some companies operating on the energy market. These companies are very often placed on the top of green rankings. Based on my experience environmental activity is evaluated in the department of operating leasing in the ČSOB Leasing a.s. company.
Klíčová slova:
Ekologie; Ekoznačení; Marketing; Životní prostředí; Ecolabelling; Ecology; Environment; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25635