Název: Spotřební chování na trhu osobních automobilů v ČR
Překlad názvu: Consumer behavior in the passenger car market in the Czech Republic
Autoři: Příkopová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; spotřební chování; trh osobních automobilů; consumer behavior; marketing research; passenger car market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24292

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77766


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet