Název:
Spotřební chování na trhu osobních automobilů v ČR
Překlad názvu:
Consumer behavior in the passenger car market in the Czech Republic
Autoři:
Příkopová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu osobních automobilů v ČR. Hlavním cílem práce je charakteristika trhu osobních automobilů v České republice, nalezení preferencí a podstatných faktorů, které ovlivňují oslovený vzorek respondentů, nastínění předpokládaného dalšího vývoje a formulace možných marketingových doporučení. Těžištěm práce je vlastní marketingový výzkum, který je proveden pomocí dotazníkového šetření u spotřebitelů ve věku mezi 20 -- 35 lety. Vyhodnocení marketingového výzkumu probíhalo na úrovni analýzy I. a II. stupně s důrazem na odlišnosti mezi jednotlivými skupinami respondentů. Veškeré zjištěné poznatky jsou shrnuty jak v závěru, tak podrobněji i v samostatné subkapitole, která zároveň obsahuje některá marketingová doporučení.This Bachelor thesis deals with the behavior of consumers in the passenger car market in the Czech Republic. The main objective is to characterize the passenger car market in the ČR, find preferences and the essential factors affecting the sample of respondents addressed, outline the anticipated further development and formulate possible marketing recommendations. Thesis focuses on my own marketing research, which is done through a questionnaire survey among consumers aged between 20 -- 35 years old. The evaluation of marketing research was done at the 1st and 2nd level of analysis with attention on differences among particular groups of respondents. All identified information is summarized as at the end of the thesis, so in the previous subchapter, which also contains some marketing recommendations.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; spotřební chování; trh osobních automobilů; consumer behavior; marketing research; passenger car market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24292