Název:
Obchodní a kulturní specifika v obchodním styku v Thajsku
Autoři:
Záhradník, Adam ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá obchodními a kulturními zvyklosti charakteristickými při obchodování v Thajsku. Cílem práce je přiblížit thajské podnikatelské prostředí potenciálním investorům z vyspělých zemí, poskytnout jim rady a informace, jenž jim pomůžou pochopit tradice a mentalitu místního obyvatelstva a usnadní proniknutí na thajský trh. Práci uzavírají příběhy podnikatelů působících v Thajsku, jenž se na základě průzkumu podělili o své zkušenosti s vedením podniku v Thajsku.The thesis concerns business and cultural specifics characteristic for doing business in Thailand. The goal of the thesis is to specify business environment in Thailand for the potential investors from developed countries and help them to understand local traditions and mentality of the Thais, which make the entry to the Thai market easier. The thesis close stories of successful businessmen running the companies in Thailand.
Klíčová slova:
obchodní zvyklosti; specifika thajského trhu; Thajsko; business in Thailand; Thai market; Thailand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25348