Název: Obchodní a kulturní specifika Indie
Autoři: Schánová, Petra ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ekonomické ambice; mezinárodní obchodní vztahy; zeměpisné, sociální a kulturní prostředí; geographical, cultural and historical background; investor; negotiating; rate of growth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25343

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77328


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet