Název:
Analýza komunikačních kampaní Nadace Českého rozhlasu v rámci projektu Světluška
Autoři:
Prudičová, Lucie ; Dvořáková, Dana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá charakteristikou a specifiky sociálního marketingu s důrazem na komunikační mix, dále charakteristikou neziskového sektoru a použitím marketingu v této oblasti na konkrétním příkladě Nadačního fondu Českého rozhlasu. Zde se soustředí na ananlýzu komunikačních kampaní a doprovodných akcí Nadačního fondu, zejména v rámci stežejního projektu Světluška. Pojmenovává klíčové faktory úspěšné marketingové komunikace v sociální oblasti.
Klíčová slova:
komunikační mix; nadační fond; sociální marketing; Světluška
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/930