Název:
Srovnání trhu televizní reklamy v ČR a USA
Autoři:
Schneyder-Kubaniková, Adéla ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Srovnani trhu televizni reklamy v ČR a USA. V teoretické části popis marketingového, komunikačního mixu a procesu, reklamních agentur, medii. Dále pak vyjmenovány rysy televize, výhody a nevýhody inzerce v tv, popis mediálních ukazatelů,rozdělení typů reklamy. Analytická část se skládá z analýzy makroprostředí, historie televizní reklamy,popis televizních sítí.Parametry tv z hlediska reklamy, právní úprava televizní reklam.Dále popis forem finacování, cen reklmaního prostoru, výdaje. Uvedení základních festivalů a soutěží, popis problémů digitalizace v ČR.
Klíčová slova:
reklama; televize; usa; česká republika
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1309