Original title:
Propagační strategie prodeje nábytku MEF
Authors:
Patera, Martin ; Puchýř, Milan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Propagace, šitá na míru konkrétní firmě, vychází zcela z marketingových cílů firmy a z marketingového mixu. Cílem propagace ( a to cílem jediným ) je komunikační cíl, jehož podstatou je předání určité informace zákazníkovi, rozšíření jeho znalosti, zvýšení známosti značky, vytvoření vhodné asociace atd. Komerční komunikace ( propagace ) je užším pohledem na marketingové komunikace. Zahrnují aktivity tzv. nad-linkové ( ATL = above the line ), označované také za klasickou reklamu a tzv. pod-linkové ( BTL = below the line ). Aktivity ATL zahrnují televizi, rádio ( rozhlas ), tisk a tzv. outdoor media, neboli bilboardy. Aktivity BTL zahrnují exhibitions, marchandising, direct marketing, event marketing, sampling, sales support, kuponing a in store. V úrovni ?na lince? se uvádí public relations a internet. Podrobněji o vybraných aktivitách viz. níže.
Keywords:
marketing; propagace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1622