Název:
Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu
Překlad názvu:
Marketing Communication Products in Pharmaceutical Industry
Autoři:
Nováková, Jarmila ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu marketingové komunikace, popisuje a porovnává jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření lékařů a hodnocení současných nástrojů marketingové propagace. Závěrečná kapitola analyzuje postavení farmaceutických firem, odhaluje problémy a podává možné návrhy řešení.This thesis deal with problems of marketing communication in pharmaceutical industry.The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part concern importance of marketing communication, describe and compare of particular tools of communication mix. Practical part is concentrated on doctor's marketing survey and the evaluation of actual marketing propagation tools. The final chapter analyzes the position of pharmaceutical companies, it reveals the main problems and gives possible suggestions for solutions.
Klíčová slova:
farmaceutický průmysl; léčivý přípravek; marketingová komunikace; marketingový mix; marketing communication; marketing mix; medicinal product; pharmaceutical industry
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24618