Original title:
Řízení integrovaného marketingového komunikačního procesu
Translated title:
Management of the Integrated Marketing Communication Process
Authors:
Vondrová, Martina ; Hesková, Marie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V teoretické části své diplomové práce pojednávám o teorii komunikačního procesu a nových trendech. Na základě situační analýzy CK FIRO-tour a marketingového výzkumu spokojenosti klientů jsem navrhla novou komunikační strategii pro produkt "skupinové zájezdy". Produkt skupinových a individuálních zájezdů je pro CK FIRO-tour zásadní, protože přináší vysoké výnosy, CK má na trhu silnou pozici a zároveň je tento trh spojen s vysokou mírou atraktivity. Nová komunikační strategie má za cíl zvýšit obrat a výnosnost tohoto produktu.I deal with Integrated Marketing Communication Process and with new trends in Marketing Communication. Then I analyse the FIRO-tour company, its strenghts, weaknesses, opportunities and threats. I research satisfaction of clients and I locate image of the company. After that I propose the new Marketing Communication strategy for selected product.
Keywords:
Analysis of FIRO-tour a.s.; Communications Process; New Communication strategy; Komunikační strategie pro produkt "skupinové zájezdy"; Marketingový výzkum spokojenosti klientů; Situační analýza CK FIRO-tour
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26629