Název:
Řízení integrovaného marketingového komunikačního procesu
Překlad názvu:
Management of the Integrated Marketing Communication Process
Autoři:
Vondrová, Martina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V teoretické části své diplomové práce pojednávám o teorii komunikačního procesu a nových trendech. Na základě situační analýzy CK FIRO-tour a marketingového výzkumu spokojenosti klientů jsem navrhla novou komunikační strategii pro produkt "skupinové zájezdy". Produkt skupinových a individuálních zájezdů je pro CK FIRO-tour zásadní, protože přináší vysoké výnosy, CK má na trhu silnou pozici a zároveň je tento trh spojen s vysokou mírou atraktivity. Nová komunikační strategie má za cíl zvýšit obrat a výnosnost tohoto produktu.I deal with Integrated Marketing Communication Process and with new trends in Marketing Communication. Then I analyse the FIRO-tour company, its strenghts, weaknesses, opportunities and threats. I research satisfaction of clients and I locate image of the company. After that I propose the new Marketing Communication strategy for selected product.
Klíčová slova:
Komunikační strategie pro produkt "skupinové zájezdy"; Marketingový výzkum spokojenosti klientů; Situační analýza CK FIRO-tour; Analysis of FIRO-tour a.s.; Communications Process; New Communication strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26629