Original title:
Využití komunikačních kanálů v přímém marketingu
Translated title:
Communication Channels` Utilization in the Straight Marketing
Authors:
Žižková, Zuzana ; Bílková, Jana (advisor) ; Petrová, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem bakalářské práce je přiblížit, co je to komunikace, jak se dá využívat v oblasti přímého marketingu a jak je důležitá pro celkový úspěch společnosti. Práce popisuje nástroje a druhy komunikace, komunikační mix a nové trendy, které ji ovlivňují. Dále se zabývá samotným přímým marketingem a porovnáním jeho úspěšnosti vzhledem k ostatním marketingovým technikám. Na závěr uvádí praktický příklad přístupu ke komunikaci ve výrobním podniku a navrhuje způsob jeho zlepšení.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6208