Original title: Využití komunikačních kanálů v přímém marketingu
Translated title: Communication Channels` Utilization in the Straight Marketing
Authors: Žižková, Zuzana ; Bílková, Jana (advisor) ; Petrová, Eva (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem bakalářské práce je přiblížit, co je to komunikace, jak se dá využívat v oblasti přímého marketingu a jak je důležitá pro celkový úspěch společnosti. Práce popisuje nástroje a druhy komunikace, komunikační mix a nové trendy, které ji ovlivňují. Dále se zabývá samotným přímým marketingem a porovnáním jeho úspěšnosti vzhledem k ostatním marketingovým technikám. Na závěr uvádí praktický příklad přístupu ke komunikaci ve výrobním podniku a navrhuje způsob jeho zlepšení.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6208

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7677


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share