Název: Marketing jazykových škôl
Překlad názvu: Marketing of language schools
Autoři: Sahligerová, Zuzana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnotová křivka; marketing jazykových škol; marketing služeb; marketing of language schols; marketing of services; value curve

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25664

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76756


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet