Název:
Obchodní a kulturní zvláštnosti Keni
Překlad názvu:
Commercial and cultural differences of Kenya
Autoři:
Dejmková, Kamila ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřená na obchodní a kulturní zvláštnosti Keni. Keňa je stát ve východní Africe, který se nachází na pobřeží Indického oceánu. Oficiální název státu je Keňská republika. Keňa dostala název podle vyhaslé sopky Kere Nyaga, což v jazyce Kikujů znamená Hora zázraků. Keňa je státem, který se poměrně liší od České republiky v oblasti obchodu a kultury. Tato práce tedy poskytuje čtenáři zakládní charakteristiku Keni. Jelikož je Keňa mnohonárodnostním státem, věnuje se tato práce také kulturním specifikům této země. Jedním z cílů mé práce je blíže rozebrat obchodní prostředí v Keni, a proto se v práci zabývám zvláštnostmi keňského obchodního prostředí. Keňa je zemí, která má potenciál, a tudíž je pro české firmy výhodné do této země investovat. Z tohoto důvodu je čtvrtá kapitola mé práce zaměřena na příležitosti a hrozby pro české firmy.This thesis focuses on commercial and cultural differences of Kenya. Kenya is a country in East Africa, located on the sea coast of the Indian Ocean. The official name of the state is Republic of Kenya. Kenya was named after an extinct volcano Kere Nyaga, which means Mountain of wonders in Kikuyu language. Kenya is the state that is quite different from the Czech Republic in the business and culture. This thesis provides the readers the basic characteristics of Kenya. Since Kenya is a multi-ethnic state, this thesis deals with the cultural specificities of the country. One of the goals of my thesis is closer to analyse trade environment in Kenya, and therefore I deal with the specificities of the Kenyan business environment. Kenya is a country that has the potential, and it is advantageous for Czech companies to invest in this country. Because of this reason is the fourth chapter of my thesis focuses on the opportunities and threats for czech companies.
Klíčová slova:
Keňa; kulturní specifika; obchodní prostředí; příležitosti a hrozby; business enviroment; cultural specifities; Kenya; opportunities and threats
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24452