Název:
Specifika obchodních jednání s německými partnery
Překlad názvu:
Specifics of business negotiation with Germans
Autoři:
Bouzek, Jiří ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Höfinghoff, Andreas (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce přibližuje čtenáři německou kulturu se zaměřením na kulturu obchodního jednání. Poskytuje rady, jak být v komunikaci s Němci úspěšnými a čeho se vyvarovat. V práci jsou porovnávány autorovy osobní zkušenosti získané pobytem v Německu se zkušenostmi autorů knih o mezikulturní komunikaci a s výsledky mezikulturních výzkumů. K analýze německé kultury je využito kulturních dimenzí definovaných Geertem Hofstedem, Fonsem Trompenaarsem a Globe Study.The thesis describes German culture, especially the culture of business negotiation. It provides the reader with tips how to be successful when negotiating with Germans. Author's personal experience gained during long-term stay in Germany are compared with experience of renowned authors of books about intercultural communication and with results of their research. Culture dimensions of Geert Hofstede, Fons Trompenaars and from Globe study are used for the analysis of German culture in the thesis.
Klíčová slova:
kultura; německo; obchodní jednání; Business negotiation; Culture; Germany
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23944