Název: Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Překlad názvu: Adaptation of the GEHE Pharma Company marketing strategy on the Czech market
Autoři: Tatarová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Adaptace; GEHE Pharma; Marketingová strategie; Trh s léčivy; Adaptation; GEHE Pharma; Marketing strategy; Pharmaceutical market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23940

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76536


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet