Original title:
Analýza vybrané družstevní organizace z pohledu marketingového prostředí a komunikačního mixu
Translated title:
Analysis of selected Cooperatives from the point-of-view of Marketing Environment and Communication Mix
Authors:
Zelená, Veronika ; Dvořák, Jiří (advisor) ; Nohejlová, Veronika (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a marketingové komunikace ve výrobním družstvu Jas v.d. V této práci jednak navrhnu opatření, která by byla vhodná zavést u zjištěných nedostatků a také se zaměřím na možnosti využití internetové komunikace ve společnosti.This thesis analyzes the marketing environment and marketing communication in the cooperative society Jas v.d. In this work, both propose measures that would be appropriate to implement the identified deficiencies, and also focus on the possibilities of internet communication in society.
Keywords:
internet communication; marketing; marketing communication; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26963