Název: Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti
Překlad názvu: Propagation- analysis of medi reach
Autoři: Tošnarová, Kristýna ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Matěnová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication mix; marketing communication; public relations; sales promotions

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24841

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76398


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet