Název:
Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti
Překlad názvu:
Propagation- analysis of medi reach
Autoři:
Tošnarová, Kristýna ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Matěnová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce na téma "Analýza marketingové komunikace společnosti VF Czech, s.r.o." je zhodnocení komunikačních aktivit společnosti VF Czech, s.r.o., která se zabývá distribucí oblečení značek Lee a Wrangler v České republice. Součástí práce je popis konkrétních marketingových kampaní a jejich dopadu na maloobchodní prodeje a stanovení možných nápravných opatření v oblasti marketingové komunikace společnosti. Komunikační mix společnosti VF Czech hodnotím na základě porovnání s největším konkurentem, společností Levi Strauss Praha.The aim of the dissertation on the theme "Analysis of the marketing communication of VF Czech company" is the evaluation of communication activities of the company VF Czech which is the distributor of Lee and Wrangler brands clothes in Czech Republic. Part of the dissertation is also description of particular marketing campaigns and theirs impact on retail sales and finding possible corrective measures. I evaluate the communication mix of VF Czech on the basis of comparison with its largest competitor, the Levi Strauss Prague company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingová komunikace; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication mix; marketing communication; public relations; sales promotions
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24841