Název:
Postavení firmy Tesco na trhu, porovnání Česká republika a Velká Británie
Překlad názvu:
Position of Tesco, comparision United Kingdom and Czech Republic
Autoři:
Saláková, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je srovnat postavení společnosti Tesco na britském trhu s postavením na českém trhu. Práce rozebírá pozici na daném trhu, nejdůležitější konkurenty na obou trzích i použité strategie.The objective of the study is to compare the position of Tesco Company on the British market with its position on the Czech market. The study analyses its position in a given market, the most important competitors in both markets and applied strategies.
Klíčová slova:
srovnání; Tesco plc; Tesco Stores ČR a.s.; comparison; Tesco plc; Tesco Stores ČR a.s.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11649