Název:
Analýza práce s fanoušky HC Pardubice
Překlad názvu:
Work with fans of HC Pardubice
Autoři:
Ľuptovský, Vít ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat faktory ovlivňující návštěvnost sportovních utkání HC Pardubice s důrazem na práci s fanouškem jako jednoho z předpokládaných faktorů návštěvnosti. V teoretické části se práce věnuje teoriím, které se dané problematiky týkají. Konkrétně poptávce po sportu a jejím determinantům, teorii sportovního produktu a definování sportovního fanouška. V praktické části je nejprve charakterizován klub. Následující kapitola analyzuje faktory, které ovlivňují návštěvnost tohoto klubu, s cílem určit význam jednotlivých faktorů. Další kapitola analyzuje práci s fanouškem, kdy je pozornost věnována sportovnímu produktu klubu, jeho ceně, podpoře prodeje a dalším prvkům marketingu klubu. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny o výsledky dotazníkového šetření mezi fanoušky HC Pardubice, které se k dané problematice vztahují. Na závěr je provedeno shrnutí poznatků, zhodnocení práce s fanouškem klubu a jsou popsány možné kroky pro rozvoj a zkvalitnění oblasti práce s fanouškem klubu.Main goal of this thesis is to describe and analyze factors that influence attendance of sport events (matches) of HC Pardubice with the focus on the work with fans as one of the assumed factors of attendance rate. The theory part si focused on theories which refer to this problem. These are: demand for sport and its determinants, theory of sport product and fan definition. At the beginning of practice part, the thesis describes characteristics of the hockey club. Next chapter deals with factors which influence the attendance rate with the goal to determine the significance of particular factors. Subsequently the thesis analyzes the work with fans with special attention to sport product of the club, its price, sales promotion and other elements of club's marketing. Individual chapters are supplemented by the results of the research of HC Pardubice supporters sample that refer to the content of each chapter. In conclusion, the work with spectators is evaluated and possibilities of spectator care development are propounded.
Klíčová slova:
fanoušek; HC Pardubice; hokej; fan; HC Pardubice; hockey
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23307