Název:
Strategická analýza divize TURBO ve společnosti ČZ, a.s.
Překlad názvu:
Strategic Analysis of TURBO Division in ČZ Company
Autoři:
Šulcová, Markéta ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Sokolová, Martina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je strategická analýza divize TURBO ve společnosti ČZ a.s. na ruském trhu. Té bude dosaženo zmapováním současné strategie - vize, mise a cílů a za použití externí analýzy makrookolí, odvětví a mikrookolí. Dále budou pomocí interní SWOT analýzy určeny silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby. Pro komplexní výstup bude také zpracována finanční analýza ČZ a.s. Výstupem bude analýza současného stavu a opatření, která by měla společnost zavést pro efektivnější fungování na ruském trhu.The aim of the thesis is a strategic analysis of division Turbo in the company ČZ a.s. on the Russian market. This will be achieved by mapping the current strategy - the vision, mission and objectives and using the external macro, industry and micro analysis. There will also be used an internal SWOT analysis by identifying the strengths and weaknesses of the company, their opportunities and threats. For complex output will also be prepared a financial analysis of ČZ a.s. The outcome will be the analysis of the current situation and the measures that a company should introduce to achieve more efficient trading on the Russian market.
Klíčová slova:
externí analýza (PEST analýza, Porterův model pěti sil); finanční analýza; interní analýza (SWOT analýza); strategická analýza; external analysis (PEST, Porter's five forces model); financial analysis; internal analysis (SWOT); strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25893