Original title:
Realizace podnikatelského plánu v internetové firmě
Translated title:
Business plan implementation for the web-based company
Authors:
Česák, Jakub ; Hartman, Ladislav (advisor) ; Guryča, Nikola (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je zhodnotit nedostatky v teoretickém plánování při realizaci podnikatelského záměru. Analýza probíhá na projektu společnosti iStavitel, s.r.o. formou porovnání stavu realizovaného projektu první rok po jeho spuštění, vůči historickému podnikatelskému plánu. Dílčím cílem práce je také naznačení možného vývoje společnosti při nenaplnění původního podnikatelského záměru. Součástí práce jsou některé, méně obvyklé metody, používané v internetovém marketingu.The aim of this thesis is to assess the gaps in theoretical planning to implement a business plan. Analysis carried out on a real project of iStavitel Ltd. by comparing the status of the project after the first year of its historic run to the business plan. A sub-goal is to suggest the development of the company, after unfulfilled potential of the original business plan. The work also contains some less common methods used in internet marketing.
Keywords:
business; enterprise; internet; marketing; internet; marketing; podnikatelský plán; podnikání
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/23681