Název:
Role Českého rozhlasu v podpoře kultury
Překlad názvu:
Czech Radio and its Role in the Support of Culture
Autoři:
Hritz, Jakub ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zavoral, René (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o roli Českého rozhlasu v oblasti podpory kultury. Ta do jeho vysílání neodmyslitelně patří již od samého počátku jeho existence. Podává ucelený přehled o všech aktivitách, které rozhlas v této oblasti vyvíjí, ať již v programu stanic, činnosti marketingu či realizaci kulturních projektů a má potvrdit či vyvrátit propojení mezi nimi. Následně také v praktické části definovat rozdíl v použití marketingových nástrojů v realizaci tří kulturních akcí.Na základě mých praktických zkušeností, získaných na Odboru komunikace a vnějších vztahů, vytváří pro odbornou veřejnost, ale i potencionální partnery manuál, který jim umožní pochopení celé problematiky před vlastním podání žádosti o navázání spolupráce, a to ať v oblasti mediálních spoluprací či mediálních partnerství, a také následně všech jejich možností a kroků z nich vyplývajících.This master thesis focuses on Czech Radio and its role in the support of culture. Culture has been carefully covered by the broadcasting of Czech Radio since its very foundation. The thesis provides a thorough overview of various activities that Czech Radio has been organising in this area in the programme offer of its stations, its marketing and PR activities and the organisation of cultural events as such. Based on the working experience at the Communications and External Relations Division of Czech Radio, this thesis presents a handbook for both the specialised public and potential partners and helps them understand the whole environment prior to the actual submission of their request for cooperation. This is valid for both the media cooperation and media partnership as well as the consequential possibilities and steps arising from the acceptance of the request.
Klíčová slova:
kultura; marketingové nástroje; Český rozhlas; culture; Czech radio; marketing and PR activities
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26607