Název: Marketingová strategie společnosti Ford na domácím a zahraničních trzích
Překlad názvu: Marketing strategy of Ford Motor Company on the domestic market and on the foreign markets
Autoři: Hamáčková, Lucie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fišar, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: globální strategie; marketingová strategie; marketingový mix; global strategy; marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24447

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76126


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet