Název:
Marketingová strategie společnosti Ford na domácím a zahraničních trzích
Překlad názvu:
Marketing strategy of Ford Motor Company on the domestic market and on the foreign markets
Autoři:
Hamáčková, Lucie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fišar, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Ford Motor Company na domácím a zahraničních trzích. Práce shrnuje, jaké marketingové nástroje firma používá k dosažení svých strategických a marketingových cílů. Také posuzuje, jak hluboce jsou marketingové strategie ovlivněny globalizací, a jak se projevila na marketingové politice společnosti Ford současná finanční krize.The main objective of this bachelor's thesis is the analysis of marketing strategy of the Ford Motor Company on the domestic market and on the foreign markets. The thesis summarizes all marketing instruments used for achievement of strategic and marketing objectives. Also is in the thesis Explorer how deep marketing strategies are influenced by globalization and how the current financial crisis change marketing policy of Ford Motor Company.
Klíčová slova:
globální strategie; marketingová strategie; marketingový mix; global strategy; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24447