Original title:
Ocenění podniku JIHOOBAL, s.r.o.
Translated title:
The valuation of the company JIHOOBAL, s.r.o.
Authors:
Hrejzková, Tereza ; Maříková, Pavla (advisor) ; Tůma, Pavel (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je stanovení tržní hodnoty podniku JIHOOBAL, s.r.o. k 1.1.2010. Práce je rozdělena do pěti částí. V první části je uveden účel ocenění a informace o oceňovaném podniku. Druhá část diplomové práce se zabývá pro ocenění velmi důležitou strategickou analýzou, která vyúsťuje prognózou tržeb oceňovaného podniku. Na strategickou analýzu navazuje finanční analýza, na jejímž základě je hodnoceno finanční zdraví oceňovaného podniku. Dále následuje analýza a prognóza generátorů hodnoty a následné sestavení finančního plánu. V závěrečné části dochází k výslednému ocenění podniku na základě výnosové metody DCF APV a jako alternativní metoda je zvolena metoda tržního porovnání.The aim of this thesis is to determine the market value of the company JIHOOBAL, s.r.o. to 1.1.2010. The thesis is divided into five parts - strategic analysis, financial analysis, the generators of value and financial plan, valuation. The valuation is made by DCF APV method, as an alternative method is chosen method of market comparison.
Keywords:
business valuation; DCF APV; financial analysis; market comparison; strategic analysis; DCF APV; finanční analýza; ocenění podniku; strategická analýza; tržní porovnání
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/23839