Original title:
Mezinárodní strategie plzeňských pivovarů
Authors:
Švábková, Eva ; Machková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce analyzuje mezinárodní strategii značky Pilsner Urquell. Práce sleduje pozici této značky jak na světovém trhu, tak v portfoliu pivních značek SABMiller. V obsahu práce nechybí charakteristika cílového zákazníka či positioningu značky, podrobně je popsána cenová, výrobková i komunikační politika. Marketingová strategie je aplikována na konkrétní trhy. Na závěr práce je provedeno vyhodnocení marketingového výzkumu povědomí o značce Pilsner Urquell v oblasti severní Itálie.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4343