Original title: Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví.
Translated title: Specifics of Consumer Behavior on Cultural Heritage Market
Authors: Johnová, Radka ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamykalová, Miroslava (referee) ; Beck, Jiří (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: attendance; audience building; audience segmentation; buyer behavior; consumer behavior; cultural heritage market; cultural heritage market strategy; database marketing; demand for cultural heritage; marketing research; membership programs; museum and gallery visitors; museum-going behavior; strategy of product innovation; visitor motivation; chování návštěvníků; chování spotřebitele; databázový marketing; kupní chování; marketingové strategie; marketingový výzkum; motivace návštěvníků; návštěvníci muzeí a galerií; poptávka po kulturním dědictví; segmentace návštěvníků; strategie kooperace; strategie produktové inovace; trh kulturního dědictví; uživatelé knihoven; životní styl návštěvníků

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/27952

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76023


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share