Original title:
Exportná a marketingová stratégia spoločnosti GO4STYLE.CZ
Translated title:
Export and marketing strategy of the company GO4STYLE.CZ
Authors:
Zvara, Matej ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mudrová, Jaroslava (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto záverečná práca je zameraná na internetový obchod GO4STYLE.CZ, ktorý pôsobí na poli internetového podnikania prvý rok. Hlavným predmetom činnosti tejto spoločnosti je predaj špecializovaného tovaru na tancovanie, predovšetkým sortimentu obuvi, oblečenia a doplnkov. Cieľom práce je analyzovať jeho súčasnú situáciu a pozíciu na trhu, tiež marketingovú stratégiu a na základe toho navrhnúť zmeny a ďalšie postupy. Medzi tie patrí i návrh exportnej stratégie na slovenský trh, a to najmä z hľadiska formy vstupu na zahraničný trh a medzinárodného marketingu. V práci sa pojednáva aj o teoretických základoch podnikania na internete, ktoré sú konfrontované s postupmi spoločnosti GO4STYLE.CZ.Tato závěrečná práce je zaměřena na internetový obchod GO4STYLE.CZ, který působí na poli internetového podnikání prvním rokem. Hlavním předmětem činnosti této společnosti je prodej specializovaného zboží na tancování, především sortimentu obuvi, oblečení a doplňků. Cílem práce je analyzovat jeho současnou situaci a pozici na trhu, též marketingovou strategii a na základě toho navrhnout změny a další postupy. Mezi ty patří i návrh exportní strategie na slovenský trh a to z hlediska formy vstupu na zahraniční trh a mezinárodního marketingu. V práci se pojednává i o teoretických základech podnikání na internetu, které jsou porovnávány s postupem spoločnosti GO4STYLE.CZ.This final work is focused on the e-shop GO4STYLE.CZ, which is in his first year of entrepreneurship on the field of e-commerce. The main subject of his business activities is selling special dance goods, especially dance shoes, dance apparel and accessories. The main goal of this work is to analyze his present situation and position on the market, as well as current marketing strategy and on this basis to suggest changes and new procedures. One of them si to make a proposal of the export strategy for the slovak market, mainly from the the way of entering the market and new marketing strategy. The work is concerned with theoretical basis of e-business, which is compared to the situation of GO4STYLE.CZ
Keywords:
Export strategy; Marketing strategy; SWOT; Exportní strategie; Marketingová strategie; Podnikání na internetu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25021