Název:
Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\- Případová studie -
Překlad názvu:
Approaches, goals and marketing tools in financial services - Case study -
Autoři:
Eid, Nadim ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Moravec, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce má za cíl zhodnotit poslední trendy v bankovnictví se zaměřením na marketingový mix. Při zpracování práce je zohledněn poslední vývoj na finančních trzích, který má na moderní trendy značný dopad. Autor v práci analyzuje marketingové přístupy, finanční výkazy, zákaznické složení a jiné faktory přítomné v GE Money Bank, a. s. Poznatky jsou následně formulovány v podobě doporučení pro marketing GE Money Bank, a.s.Thesis aims to assess recent trends in banking, focusing mainly on the marketing mix. While processing the thesis, the recent developments, which have a significant impact on modern trends in financial markets, are taken into account. The author analyze marketing approaches, financial statements, customer composition and other factors present in the GE Money Bank, a. s. Findings are formulated as recommendations for the marketing of GE Money Bank, a. s.
Klíčová slova:
GE Money Bank; Komunikace; Marketing; Strategie; Communication; GE Money Bank; Marketing; Stretegy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25025