Název: Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\- Případová studie -
Překlad názvu: Approaches, goals and marketing tools in financial services - Case study -
Autoři: Eid, Nadim ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Moravec, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: GE Money Bank; Komunikace; Marketing; Strategie; Communication; GE Money Bank; Marketing; Stretegy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25025

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75806


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet