Original title:
Marketing služeb ve společnosti FERENČÍK, s.r.o.
Translated title:
Marketing services in company FERENČÍK Ltd.
Authors:
Ferenčík, Michal ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Šmerda, Štěpán (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se ve své první části zabývá marketingem a marketingovým mixem služeb. Následně stručně vysvětluje postupy pro sestavení SWOT analýzy. První část zakončují teoretické informace o marketingovém komunikačním mixu. Tím první část práce končí a začíná její druhá část, kde jsou jednotlivé teoretické informace využity pro prozkoumání společnosti Ferenčík, s.r.o. Ve společnosti je provedena SWOT analýza zaměřená na komunikaci se zákazníky a podle analýzy jsou zpracovány jednotlivé návrhy na zlepšení komunikace se zákazníkem.The thesis in the first part deals with marketing and marketing mix of services. Then briefly explains the procedures for creating a SWOT analysis. The first part of theoretical information ends with the marketing communication mix. In the second part there are theoretical information used for analysing the company Ferenčík Ltd. The thesis made a SWOT analysis focused on communication with customers. After the analysis there are made the proposals for improving communication with customers.
Keywords:
Communication mix; Marketing mix; SWOT analysis; Komunikační mix; Marketingový mix; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26267