Název:
Ochrana spotřebitele
Překlad názvu:
Consumer protection
Autoři:
Kotová, Šárka ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je rozdělena na 2 části. První část se věnuje obecné rovině ochrany spotřebitele. Vymezuje práva a povinnosti spotřebitele, rozebírá konkrétní zákony upravující ochranu spotřebitele a institucionální zajištění ochrany spotřebitele v České republice. Druhá část analyzuje situaci v oblasti potravin, upozorňuje na nástrahy trhu a vyzdvihuje značky kvality, které mohou spotřebitelům ulehčit výběr.The work is divided into 2 parts. First part deals with general level of consumer protection. It specifies consumers discretions and duties, analyses concrete laws that govern consumer protection and institutional reinsurance of consumer protecion in the Czech Republic. The second part analyses situation in foodstuff area, it warns against traps of the market and underline quality brands, which can make consumer's choice easier.
Klíčová slova:
institucionální rámec ochrany; ochrana spotřebitele; podvody; potraviny; práva spotřebitele; značky kvality; cheats; consumer protection; consumer rights; foodstuff; institutional framework of consumer protection; quality brands
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26031