Název:
Nové trendy v mediálním plánování
Překlad názvu:
Recent trends in media planning
Autoři:
Galík, Pavel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této práci jsem analyzoval změny ve spotřebitelském chování, jejich napojení na nové technologie a nové vnímání hodnot. V návaznosti na to jsem zjišťoval, jak na tento vývoj reagují současné mediální agentury, a jaké nové trendy vznikají v jejich fungování. Práce podává zajímavý a ucelený pohled na proměny v moderním reklamním průmyslu. Její unikátnost spočívá především ve využití běžně nedostupných interních placených zdrojů mediální agentury Initiative.In this bachelor's thesis, I have analyzed recent changes in consumer behaviour, the connection to new technologies and new consumer values. The main goal was to discover how current media agencies react and what trends can be revealed in their functioning. The text offers many useful insights on actual advertising situation, new advertising methods and brands. The uniqueness of the thesis consists mainly in the usage of generally unaccessible internal information sources which media agency Initiative pays for it's daily work.
Klíčová slova:
budoucnost značek; mediální plánování; proměna; reklama; reklamní průmysl; spotřebitel; trendy; advertising trends; brands; consumer values; media agencies; media planning; useful insights
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24304