Original title:
Budování značky Century 21 na českém trhu
Translated title:
Century21 brand building
Authors:
Koláček, Martin ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Schlesinger, Vojtěch (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce popisuje souvislosti vzniku holistického marketingu,jeho koncept a ukazuje ho na příkladu budování značky Century21. Dává si za cíl analyzovat marketingovou koncepci společnosti a její komunikaci. Následně navrhuje možná řešení problémů a nedostatků vyplývající z této analýzy. První část se zabývá historií marketingu a popisuje základní pojmy budování značky. Druhá se věnuje holistickému marketingu a komunikačnímu mixu. A záverečná část analyzuje budování značky Century21 z pohledu holistického marketingu a podává možná řešení.The bachelor thesis describes the connections leading to the origin of holistic marketing and his concept and shows it on the example of Century21 brand building. The aim of the bachelor thesis is to analyze marketing concept of the company and its communication. Consequently, the thesis suggests concrete solutions of the problems showed in the analysis. The first part deals with history of marketing and describes the basic therms of brand building. The second one defines holistic marketing and examines communication mix. The thesis' conclusion focuses on brand building analysis of Century21 and shows possible solutions.
Keywords:
Century21; communication mix; holistic marketing; budování značky; Century21; holistický marketing; komunikační mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/24442