Název:
Výzkum korporátní identity vybraných hotelů v Praze
Překlad názvu:
Research on corporate identity of selected hotels in Prague
Autoři:
Minařík, Roman ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kučera, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce je popsat základní prvky korporátních identit vybraných hotelů v Praze a dále pak formou marketingového výzkumu zjistit, zda zákazníci (klientela hotelu) vnímají vůbec korporátní identitu jako takovou, jaké její jednotlivé prvky na ně působí nejvíce a zda je korporátní identita hotelu nějakým způsobem ovlivňuje při nákupním rozhodování.The main objective of this thesis is to describe the basic elements of corporate identities of selected hotels in Prague and then to find out (by the marketing research) whether the hotel customers (their clients) even notice their corporate identities (their elements) and whether their purchasing decision makings can be influenced by them.
Klíčová slova:
hotely; korporátní identita; marketingový výzkum; corporate identity; hotel industry; market research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23357