Název:
Postavení pojišťovny Kooperativa na českém pojistném trhu
Překlad názvu:
Position of Kooperativa insurance company in the Czech insurance market
Autoři:
Bártová, Hana ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší komerční pojišťovnou českého pojistného trhu. Kooperativa je univerzální pojišťovna, která poskytuje pojistné produkty a služby klientům z řad fyzických osob i velkých korporací. Cílem diplomové práce je definovat postavení pojišťovny Kooperativa na českém pojistném trhu. Za účelem dosažení hlavního cíle jsou zohledněny obecné charakteristiky pojišťovny, její specifika i vliv největších konkurentů na českém pojistném trhu. První část práce se zabývá obecnými faktory provozní stránky pojišťovny a nabídkou pojistných produktů. Druhá část je věnována hospodaření pojišťovny Kooperativa, která zahrnuje analýzu předepsaného pojistného, rozbor finančních výkazů pojišťovny a vybraných ukazatelů finanční analýzy.Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group is the second largest insurance company in conditions of the Czech insurance market. Kooperativa is an universal insurance company, which offers insurance products and services to individuals and companies. The main aim of the diploma thesis is to define a position of Kooperativa commercial insurance company in the Czech insurance market. In order to reach the object of the thesis is necessary to respect for insurance's characteristics, specifics and main competitors. The first part of the thesis is focused on basic information about company and insurance products. The second part is dedicated to company's economy, which includes analysis of premium written, financial statement and ratios of financial analysis.
Klíčová slova:
finanční zhodnocení; konkurence; Kooperativa pojišťovna; pojistné produkty; předepsané pojistné; ukazatele finanční analýzy; competitors; financial statement analysis; insurance products; Kooperativa pojišťovna; premium written; ratios of financial analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26415