Original title:
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Translated title:
An assessment of shopping atmosphere of selected retail units
Authors:
Luxová, Adéla ; Chylíková, Hana (advisor) ; Filipová, Vladimíra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách, jimiž jsou Billa a Penny Market. Práce je rozdělena do dvou samostatných bloků. V prvním, teoretickém, je popsána nákupní atmosféra, metoda analýzy a obě prodejní jednotky. Druhá část se věnuje samotné analýze a subjektivnímu hodnocení obou prodejen.This bachelor thesis evaluates a shopping atmosphere in two retail units - Billa and Penny Market. This thesis is divided into two individual parts. First is theoretical. This part describes shopping atmosphere, method of analyse and both retail units. Second part is analytical. Both retail units are there subjectively evaluated.
Keywords:
Billa; Penny Market; Shopping atmosphere; Billa; Nákupní atmosféra; Penny Market
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/23355